3 nap

Kirándulás Budapestre

Reggeli után a 10 órakor kezdődő misén vettünk részt a Dunaharaszti Szent István templomban, ahol a mise végén András atya megáldotta a zászlónkat az egyesület tagjaival együtt.

A dunaharaszti templom 1903-04-ben épült neoromán stílusban, 1904.augusztus 20-án szentelték fel. Kertjében Nepomuki Szent Jánosnak, Dunaharaszti védőszentjének szobra.

Mise után elsétáltunk a helytörténeti múzeumba, ahol Manheim Móni egyesületi tagunk által megismerhettük a tárgyakon és képeken keresztül is Dunaharaszti történetét..

Ebéd után indult a busz Budapestre, ahol Angi és Mónika mutatta be a főváros nevezetességeit (dióhéjban), Eigel Tibor tagunk pedig a történelmi hátterét ismertette, majd rövid sétát is tettünk..

Körutunk befejeztével visszatértünk Dunaharasztira a szállásra, magunkra öltöttük esti ruházatunkat és nekiláttunk a búcsú- vacsorának, amit zene, tánc és mulatság követett. Másnap reggeli után elbúcsúztak a vendégek és vendéglátóik..

Egyesület számlaszáma:
Szigetvári Takarékszövetkezet 50800018-15191050
Az egyesületnek e-mail: elnoksege@gmail.com
e-mail a honlapszerkesztőnek: nericsara1@gmail.com

Székelyföld Szerelmesei Egyesület 2010 © 2011. Minden jog fenntartva.